2011年6月26日

Ruby Tuesday

上月份, 某小姐生日撞啱星期六,
唔係'閒搵食',係'難搵食',佢仲話要坐定定等我安排喎!
吓, 等我???
我先知道,原來book酒店buffet,要一個月前,香港地,好富貴啫!
結果, 粗粗地, 去咗呢處
環境唔錯噃


service 仲好到痺,有個小妹妹 waitress 專人侍候
“請問 Sangria, 要白酒定紅酒?”
“Sangria唔係用白酒嘅咩, 點解會有用紅酒咁怪?”
“係, 係, 應該係嘅”一面尷尬樣
“唔....都係試吓紅酒啦
(我呢個食客咪就係還珠格格個姊妹-衰衰格格囉,小朋友千祈唔好學)

嘩, 見到啲dishes嚟齊, 嚇到面青,
佢應該要有溫馨提示-we serve American size

ribs, 正, 招牌菜, 一定要點!

↓ 田園沙律


拼盤

↓ 右邊件炸芝士最正


結果甜品都叫唔到, 生日應該要甜吓加嘛
夜啲咪去咗呢間至緊要就手嘅餅店,
買咗個唔知幾多個percent朱古力加香蕉生日蛋糕囉,
↓  仲有脆底, 好好味呀


我發覺呢間嘢啲包同蛋糕都好食咗,
朝早好多時都係响屋企附近分店買個包先返公司,
因為响寫字樓區,佢要賣貴一兩蚊兼排晒長龍!







沒有留言:

張貼留言