2010年6月16日

遇鬼記------之二







開始返左人生第三份工都差不多一年嘞, 覺得呢份工可以有排做, 應該會係你唔炒佢佢一定唔會炒你咁(世事無絕對, 容後再談), 於是買左一間位於香港島一梯兩伙, 窄窄長長既屋, 間屋裝好修但係未正式入去住, 有日我地放左工响中環買掛牆鐘, 買夜左諗住返新居瞓一晚, 行到街口, 見到泊晒好多報紙採訪車, 入到大廈大堂, 見有警察, 記者响度, 看更話我地聽晏晝有人跳樓, 唉, 都上樓啦, 唔通又搭一輪車返舊居咩
一入到屋, 已經聽到幾嘈吓, 係由屋尾廚房嗰邊傳嚟, 於是入廚房斜望上去, 嗰個單位著左燈, 聽到把女人聲, 邊喊邊鬧 : “你個畜生, 累死我個女…” 事發單位就正係我隔離既上一層
第二日睇番報紙, 有個女仔响廚房後街嗰邊跳樓, 女仔係响髮型屋做化妝既, 佢做IT 既男友另結新歡
過左幾日, 襯放假我買左啲家庭用品呀濕星嘢呀咁, 準備放低响新居, 中午時份, 冇人出入, 入lift之後, 禁左我個層, 個腦仲一路諗緊有啲咩未買齊, 個lift上到咁上吓, 一開lift門我就好自然行出去轉右準備開門入屋嘞, 哝, 乜我個門口唔同晒既, 一擰轉頭就見到對面單位門口燒住一支長燭, 又放左啲生果呀嗰啲, 我知驚嘞, 我响事發嗰一層呀! 頭先佢响個lift度, 我剛才同佢同lift 呀! 嘩, 驚到腳都軟, 我諗緊拉開道防煙門, 行樓梯沖落一層, 但係再諗, 去唔到我屋企架, 交义樓梯, 單去番單, 雙去番雙, 呢個咁狹小既空間, 前無去路, 佢响度呀, 响我身跟! 再望吓, 居然部lift仲開住道門, 唔理喇, 即刻沖番入lift , 個lift 自動關門落番一層我屋企, 諗番轉頭, 冇理由, 剛才我响上面嗰層, 又出lift 行到人地門口, 又轉回頭諗住行樓梯, 又返番轉頭去搭lift, 都繞攘左幾分鐘啦, 個lift 喺一兩分鐘冇人出入就會自動關門落番地下架嘞, 係佢一路响度幫我禁住度lift門, 等我入番去呀! 其實佢應該係冇心嚇我嘅, 係佢要番屋企啫, 之後, 我响嗰度住左十年多, 個lift從未試過停錯層呀
發生事之後, 我都成日見負心男同亞新歡一齊返去嗰個單位, 好似若無其事咁, 仲有, 亞新歡居然响我公司樓上啲公司仔返工, 負心男有時仲响公司樓下接亞新歡放工添, 過左一排, 我就冇見佢地出現嘞, 而事發單位十年後以低過市價少少既價錢賣出左

沒有留言:

張貼留言