2011年2月21日

120號電車近照

遙望你倩影經過 令我眼光不禁追隨 凝視你步履多優美 又似帶出一點傲氣 唯愿你永遠不會失去
 ... 送隻倩影畀佢, 蔡楓華唱嘅, 佢今期hit
星期五食完晏仔行番個大運, 居然又見到佢, 佢今次仲好乖咁企定定同我話影吓我啦, 平時咁多條行車線都迫滿車呀大巴呀咁個喎, 奇怪, 通通閃開晒畀我影, 於是又影吓佢個近照嘞

呢個冬季嚟臨之前既某一個下午, 正响個街度閑逛, 佢打開咗度門叫我上去, 跟我行番一轉啦,
後門上, 請小心閘口位呢三碌棍, 俗語話, 打完心口打背脊, 佢打完肚腩, 打尾龍骨

好好欣賞吓呢副好重料大英帝國既製品, 依家已經係古董

樓下嗰層啲人情願企响處都唔坐呢個樓梯底單坐位

上樓上喇, 呢個不准企立牌係唔係 out 咗呢
 
呢兩個位著短裙仔唔好坐

後排呢四個梯形位坐得唔自在


但係注意佢窗口對上又漆有呢個 120

橫掂頭岳岳, 睇埋個天花板, 由左至右



再睇, 由左至右,
左邊兩座位, 右邊單座位, 佢番調轉架, 其他都係左邊單座位, 右邊兩座位

  夕陽斜照落電車空咗既座位上, 又幾應境喎

注意車頭右邊, 窗口對上又漆有呢個120

頭條日報——紅人熱事  交通史活化彈起  劉斯傑紙上談車 2011-02-21

手工細緻 由處子作《香港彈起》開始,劉斯傑製作的紙雕已令人看到「嘩嘩」聲。新著的交通工具紙雕手工依然細緻,例如電車玻璃以膠片製成,幾可亂真!


細看製作時的Dummy(右),和完成品(左)很接近,可見劉斯傑的精密製作計算力。


有興趣可重溫 : 120號電車(它的身世背景)及電車大事表(電車簡史)

沒有留言:

張貼留言