2010年10月27日

When My Child is Born


今日全香港既報章頭條清一色都係呢張相:一位香港地產商做咗爺爺,笑騎騎咁抱住三個各有姿態既可愛baby,我禁不住問: 關晒啲香港人事咩,但畢竟都係喜事一椿,我會鄧佢高興嘅,而且我同佢公司都有過三次緣份,第一個緣份由2006年頭開始咗,至今尚感滿意,應該會再繼續一段日子,
第二個緣份始於2008,佢夾硬將我十幾年前買落既嗰啲恒發配給咗一啲恒地畀我,雖然少少哋,都算係緣份既一種吖,
第三個緣份就要講番N年前,我畀一位化身成大嬸樣既贈我既其中一句你唔會冇工做架,我就係恃住呢一句,于是乎對我人生既第三份工諸多 ,有一日我去咗環球某一層,係佢公司既總部見工,當時已經過咗下晝5,我見到成個場佔多數都係略成熟穩重既男仕埋頭苦幹緊,原來佢哋既工作時間係較平時人哋朝九晚五多半個鐘,其實有幾多公司可以畀你踏正5點走人吖,係我既問題,唔關人事,當事時就畀我婉拒咗呢個緣份嚟臨嘞,依家人哋總部都搬埋,可能唔同晒架喇,十年人事都幾番新啦,何況係上世紀既事呢
Every child is a blessing from God,每個小孩都係上天賜予既祝福,今鋪仲係乘三添呀


        <<以下女性會啱睇啲>>
新生命會帶畀人新希望,就正如歌詞所講,曾經經歷過既痛苦都會成為過去,對承受過生產之痛既母親而言,更能夠體會當中意思
近嚟睇到親子王國鬧哄哄討論生仔好啲定生女好啲,妳可以想像一吓,當你既仔女長大成人,女兒添咗小生命,佢會想起當年妳亦都要經歷過佢同樣既痛楚生佢,佢會感激你呢個亞媽,而你兒子添咗小生命,佢第一時間只會攬住佢老婆,好感激佢老婆為佢承受既痛苦,好多謝佢老婆為佢生咗個仔/,..以下妳個仔都係講緊一啲肉麻骨痺既說話,不過佢跟住講 妳可以唔駛理喎,反正當中係唔會提及到妳呢個亞媽嘅
我仲好記得,我第一件好想做既事就係要對媽咪講句感激多謝,(結果喺心裡面就重覆講咗好多次,好遺憾冇親口講出嚟,到最後都冇,,中國人就係咁架喇)我當時諗起佢廿多年前都一樣要經歷過我剛才既痛苦先可以將我帶到嚟呢個世界,之前總覺得自己係被佢忽略既一個,因為佢啲關心要畀第二個多啲,但係呢一切一切相比起嚟,都唔算係咩既一回事嘞

沒有留言:

張貼留言