2010年8月4日

我要買結他

我懂得聽英文歌既時候, 已經係Carpenters, Bee Gees 既年代, 嗰時已經聽到厭晒, 反而對John Denver 就好多年都未變心, 好鍾意佢用嗰種淡淡的唱歌方式唱出濃濃的情感, 佢只係用一支木結他, 自彈自唱, 好平和, 畀人好舒服既感覺

Peter, Paul & Mary 1960-1970 呢黃金十年, 我係錯過左既, 聽聞Mary同 Peter & Paul私底下冇偈傾, 但係响台上三位又出奇地夾, 佢地既和唱可以講話前無古人, 後無來者, 而我既偏好係專鍾意埋啲我上嗰代(+再上嗰代)既嘢, 自細都係咁架嘞, 亦比較喜歡聽慢歌, 所以對於呢隊三人組合所有既慢歌, 都非常之喜愛



佢地有一首快歌“A Soalin”, 嗰時無關注到佢, 覺得佢句句都係好急速hur hur 聲咁去, 近期先了解呢隻快歌其實係唱盡窮苦人家既慘事呀, 哦, 原來佢地係唱緊 : -

 唏浩, 鬼叫你窮呀, 頂硬上, 唏浩, 頂硬上,

Hey ho, nobody home, meat nor drink nor money have i none
Yet shall we be merry, hey ho, nobody home

屋裡面鬼影都冇隻, 冇肉, 冇飲嘢, 又冇錢, 梗係閃啦, 仲响度問我地會唔會開心呢可? 唯有望上天打救啦! 呢隻歌令我回憶起中三有一個學期, 為左買支木結他, 不食不飲既嗰段窮苦日


每朝起身, 會見到响台上面, 有一杯奶茶, 隔離疊住三個一蚊銀, 由屋企行百級樓梯落到官塘道, 過條馬路到開源道口, 搭3毫子VAN仔到官塘碼頭, 用月票搭船去北角, 跟住用月票搭中巴到學校附近, 多數會响快活谷士多, 用2蚊雞訂定中午飯盒一個, 通常係蕃茄肉片, 炸菜牛肉呢幾味, 食完飯飲番一支維X奶, 原味3毫子, 麥精就4毫, 回程差不多一樣掉轉嚟咁, 不過响官塘碼頭就搭15B番屋企, 兩粒腎, 好, 埋單, 計數, HK$3 - 0.3 –2 - 0.4 - 0.2=HK$0.1, 嘩, 每日儲到一毫子咁大把, 儲成世都儲唔到個結他既錢啦, 講啲嘢咁似依家嗰啲有潛質樓宇準買家嘅, 亦係全靠經過中學嗰段洗一分一毫都要諗過度過既日子, 訓練到日後啲數口咁精 
好, 嚟個決定, 中午不飲不食, 由屋企到碼頭來回都行路, 經過開源道↓, 咁就一個仙都唔駛洗, 3蚊就可以完完全全儲起嘞, 反而正因為咁, 有 2件好事响我人生當中發生



取道呢個側門去官塘道只需行一百級樓梯左右,
樓仲起緊嗰陣我哋試過响右邊爬上嚟,
開初時張椅嗰處有對夫妻檔賣白粥腸粉, 幾粒腎, 好滿足

到中午放食飯, 唔畀留响班房, 會鎖門, 同學一係去飯堂, 一係出去搵食, 得番一支公, 冇入就冇出, 無所事事, 坐响樓梯轉角位, 有功課就做吓功課, 冇就溫吓書咁, 打發吓啲時間, 到咗中三學期尾派成績表, 係排住名次, 由第一名開始叫出去, 通常係訓醒一教都到未到我既, 今次好快就叫我個名, 那位班主任, 又係英文老師, 講左句,“unbelieve, huh ? ”我開心過頭, 未及了解佢呢句咩意思, 好似有啲侮辱成份咁喎, 我嗰期考第8, 未先, 等我講吓我啲往績, 中一, 考尾二, 亞媽話仲係咁既成績, 唔好讀嘞, 去做工廠妹啦, 唉, 發少啲白日夢, 讀吓書囉, 中二嗰年, 考第十, 係由尾數番上嚟呀, 死未

經過嗰期不飲不食之後, 人冇長高過, 人地話女仔中一中二就會停止長高, 我當佢講得啱架嘞, 不過高番2吋會好啲囉, 唔駛大啲嗰時著住對4吋高踭鞋落唔到條螺絲轉
 



要改行幾百級樓梯番屋企, 而最大得益係瘦到身形變到標準晒, 直到今時今日都保持住, 從來唔駛為減磅而傷身傷荷包

↓講番,
拎住儲夠既錢, 就由跑馬地爬過一座山去到銅鑼灣老豆工作既銀行

from internet
爹哋, 我要買結他 你有錢架哪  我有 佢完全冇問我點解會有錢, 亦從來唔會問平日3蚊夠唔夠我洗, (避開唔問, 精明), 佢帶住我行過幾間舖, 入左去通X琴行, 我估老闆應該係姓李, 英文名叫亞 Tom, 佢畀左個街坊價我老豆, 50 個大洋就買到支木結他, 仲有剩錢, 去報番個結他初班

官塘聖巴拿巴堂 - 結他初班, 後排企中間至型佬嗰個就係亞SIR嘞, 佢教得好好架, 第一堂係 Over and Over, 第二堂係 Michael Row the boat ashore, 個個年青貌美.....嗰陣時, 唔駛打格仔喇, 睇吓邊個結他似值50蚊咪係我囉, tips: 我冇帶眼鏡嘅


睇番Peter, Paul & Mary响1966年上電視唱Early Morning Rain , Mary纖瘦身軀配埋把金色長髮, 好索, Peter & Paul頭殼頂仲有好多頭髮, 嗰時既一切一切, 都係咁美好



 

沒有留言:

張貼留言