2010年7月26日

辦公室的日與夜

有一個朝早番到公司, 見到一位國內女同事, 拎住佢部相機, 行近個玻璃窗, 話想影一張佢工作地點外望既景, send 畀佢國內既友人睇, 我提醒佢呢個時候影出嚟會唔清架, 朝早太陽由東嗰邊昇起, 由港島較西呢邊影過東面, 一定灰濛濛, 佢張相可能會有千千萬萬國內同胞睇加嘛, 破壞左香港既形象咪大近視, 我叫佢下晝3點後先影啦, 佢果然好聽話, 3點正一正拎住部機行近窗邊去影嘞, 係噃, 識得教人, 自己都整番張先得,
嘻嘻, 睇吓天際, 一舊雲, , 話晒都係有啲啲文化既人, 吟番首新詩應吓景 :
我是天空裡的一舊雲,偶爾投影在你的波心;
你不必訝異,更無須歡喜,在轉瞬間消滅了蹤影。
又有一個晚上, 唔知因鬼要留响公司, 7點幾, 劇又煲晒, 一條友, 無所事事, 左右度步, , 拎個相機出嚟影吓出面啲夜景先
你我相逢在黑夜的海上,你有你的,我有我的方向;
你記得也好,最好你忘掉,在這交會時互放的光亮!



沒有留言:

張貼留言