2011年7月31日

最後一夜


哀哉!亞苦新搞作!一次指法錯落,回頭,已不可能,三思呀!!!
先頭部隊,偉大精神,可敬! 他朝吾體也相同,無奈!
預計將來我會係3唔人仕 : 唔多想寫,唔多想睇,睇咗唔多願回應,因為新嘢設定嘅蟻粒字體 (後天可能有得調較啩),隨住年歲漸漸增長嘅我,睇到眼都痛! 而且加埋我仲係3冇人仕添 : 適應力冇, 忍耐力冇, EQ最冇!
早幾日已經有一把疑似聲音話我架喇,係呀,因為回憶總係要拖住傷感出場,唔想記,冇去記咁多嘢嚟寫,嬲架,3日咁多啦,因為第4日我已經唔記得你係乜水喇! 弊啦,第2時連整色整水function都冇埋,企圖美化畫面嚟瞞天過海嘅我,嗰時咪更加上加!
第2時仲似足考試咁,老師只會供應白色A4單行紙畀你,要寫就寫响上面! 清一色白紙黑字,冇晒個性,一個個倒出嚟咁,悶!
愛得太遲,幸未愛得太深,不過有點錯愛了你的感覺!
聽聞新嗰件嘢暫時仲未學識唱歌住,有得聽時就聽多啲喇!呢支歌係我特別揀選架!


最後一夜
作詞:慎芝 作曲/編曲:陳志遠
踩不完惱人舞步 喝不盡醉人醇酒
良夜有誰為我留 耳邊語輕柔
走不完紅男綠女 看不盡人海沉浮
往事有誰為我訴 空對華燈愁
我也曾陶醉在兩情相悅  像飛舞中的彩蝶
我也曾心碎於黯然離別  哭倒在露濕台階
紅燈將滅酒也醒  此刻該向它告別
曲終人散回頭一瞥  嗯......最後一夜
Xuite 呢類嘢過唔過度到呢,好多網誌會唔會啞晒架?

沒有留言:

張貼留言