2011年5月7日

applegreen

   這一間是以食沙津為主打的餐廳
  今日我包晒個場, 隨便一個角落坐得架喇
 
 
   食咗4樣嘢, 又飽晒添
  1.前菜 : 特式焗薯皮, 4, 仲有墨西哥脆片墊
  2.蟹肉牛油果青瓜沙津, 啲醬汁好好味呀,  香蕉果仁蛋糕隨沙律附上  
  3.煙肉忌廉意大利麵,Carbonara
  4.甜品 : 特式迷你拼盤 : 法式燉蛋, 脆焗芝士磚, 焗蘋果酥, 雲尼拿籽雪糕
     好多蟹肉同我至愛的牛油果, 好滿足!
     意粉我覺得硬咗啲, 有人話正宗係咁口感架, (鄉里咗添)
     甜品先係我主打, apple crumble 個蘋果餡唔太酸, ok!
    右下嗰球雲尼拿籽雪糕似乎係自製嘅, 正, 要嗒真啲味呀
    好香滑呀!
  芝士焗過之後, 感覺更香更濃
     餐牌只有2張咭紙, 分別有兩個版本:+日及英
中又半桶水, 英又半桶水, 要左睇睇, 右睇睇, 先可以完全理解
    其實我老作架咋, 我冇資格包場, 亦暫時未有咁嘅需要,
    6點一上到去, 佢話全晚已經訂滿, 問我哋可唔可以7點半前交枱,
    嘩, 即刻點晒頭喇, 我哋一心只係為咗食, 又食, 都係食,
    果然到7點半我哋走嗰時, 全場滿座
    據最新統計, 用於煮食時間最少的是X, 享受用餐時間最耐的又是X
    我即刻有個疑問, 咁佢哋食乜嘢?
    哦, 其實以上係分別作出嘅統計, 剛好呢兩個結果都係X,
    嘩, 好懂生活啫, 將勞動減少, 將享受延長,
    X國是一個歐洲國家, 開估




     ↓   
X = 法國























沒有留言:

張貼留言