2011年3月20日

1881 Heritage

這座建築物從1884起是用作香港警隊水警總區總部,直至1996總部遷往香港島西灣河的新建築為止。
歷史 :
早於1842,該處已設立「九龍西1號炮台」( Kowloon West I Battery),但於1854前已廢置。香港政府逐在炮台遺址興建水警總部大樓,大樓於1884919落成。大樓樓高原為兩層,1920年代加建至3層,香港日治時期,大樓曾被日軍用作指揮所。前水警總部曾為日軍駐港總部,日軍並在地底掘了兩條隧道
建築 :
水警總部大樓由5組建築物組成。包括主體大樓、馬廐、報時塔、九龍消防局及消防宿舍所組成。
維多利亞時代的建築特色,旁邊設有與前尖沙咀警署共用的馬房。大樓南面亦建有一座樓方兩層的報時塔,為1907訊號山的報時塔啟用前的報時的地方,報時裝置遷離後改為水警展覽館。
參考資料 : http://zh.wikipedia.org/wiki/1881#.E6.AD.B7.E5.8F.B2


報時球及報時塔

前香港水警總部炮台
div class="img-wrap">
  俗 稱 紅 屋 的 舊 九 龍 消 防 局 主 樓 , 建 於 一 九 二 零 年 , 為 九 龍 第 一 間 消 防 局 , 高 兩 層 , 以 紅 磚 建 築 , 地 下 為 車 庫 , 二 樓 則 為 宿 舍 。 至 一 九 二 二 年 , 有 關 當 局 在 主 樓 側 興 建 了 一 座 兩 層 高 的 新 宿 舍 。 一 九 七 零 年 , 消 防 局 搬 至 廣 東 道 , 主 樓 曾 用 作 郵 政 署 包 裹 收 發 部 及 油 尖 區 文 化 藝 術 協 會 會 址 。 現 時 , 主 樓 及 宿 舍 已 連 同 前 水 警 總 部 交 由 長 實 發 展 為 旅 遊 及 文 化 的 景 點 。

~ 攝於2010-11-30, 另之前還有些1881的聖誕裝飾相片1881的快樂聖誕
 
 ↓ 
 
 ↓
 
回憶起以前同家親每次去尖沙咀 shopping行街, 邊行佢就會邊數我一兩歲時既野蠻無理行為, 家母話我一入黑就要搵老豆, 佢唯有抱住我出街行(話去搵老豆), 佢迫住要同我夜遊尖沙咀, 經過呢處就一定啦, 仲有九龍公園前身既兵房, 又去過天星碼頭睇人寫生, 睇人寫畫對我嚟講係好有效暫時止得吓咳既良藥
收尾老豆學精咗, 與其準時交人, 番嚟抱埋我先出去wet

沒有留言:

張貼留言