2011年1月13日

Le Menu

去開灣仔, 點忍得唔去幫襯呢間响六國酒店裡面既Le Menu, 佢既dinner buffet就食過好多次, lunch buffet 今敞都係第一次
佢既食品雖然唔係一啲好貴價既嘢, 但係種類都幾豐富, 人人食過有讚冇彈
食物係貼住牆放, 相睇到既係五份之一左右啦, 呢位亞叔嗰檔係淥喇沙同埋生滾粥
對於我嚟講, 主菜都係入門口呢一列甜品, 發覺 lunch dinner 都係一樣咁靚靚靚(x 40), (掛住食, 唔得閒拍影帶, 更加唔得閒加字幕)
朱古力噴泉
自制窩夫 唔制呀, 報失呀案發經過:- 我倒咗啲麵糊落個窩夫機四格既其中兩格之後,  , 等佢焗2分半鐘, 點知番轉頭, 蓋打開咗, 裡面件製成品失咗蹤, 乜唔係話享受辛勞過後得嚟既成果先會美味既咩, 家吓興不勞而穫o??!!

再整過囉, 今次放一格, 登登登凳, 偉大既製成品出場喇, 啲花生醬、朱古力醬、煉奶、士多啤梨醬將件金黃色又好香脆既窩夫淹沒咗, 伴住佢嗰四嚿尊貴既Haagen Dazs雪糕又畀佢既熱情浴掉, 總之就一塌糊塗啦
右上嗰壇杰噠噠既嘢係勁多蓮子百合既紅豆糖水, 不過, , 我的心, 我個胃, 已經完完全全被我的至愛佔據了, 再沒有位置容納別的, o.... I'm really sorry!

我的至愛有好多架, 一張相放唔晒, 兩張勉強啦, 而佢哋件件都咁有水準, 從未令我失望過
左上順時針方向:- 法式焦糖燉蛋, 木糠布甸, jelly, 麵包布甸(我至愛中既至愛), 朱古力慕思, 芒果布甸, 豆腐紅豆蛋糕, 美式芝士蛋糕

由前至後:- tiramisu, 朱古力蛋糕, 黑森林蛋糕

看...... 我正努力地幹掉我的第五件,第六件 cut cakes

最鍾意座响呢塊大玻璃窗前面, 望住告士打道熙來攘往既車輛, 行吓又塞吓咁, 我就食吓又歎吓咁, 有點兒幸災樂禍既心態, 唔要得

  一月八日午後2, 斜陽將影子越拉越長, 寒冬裡的陽光, 暖暖入心, 令人欣然受落, 換了是炎夏的季節, 就會令人感到厭惡,
講明一個道理, show off 都要搵啱時機, 當時我轉依家呢份工, 要隱藏實力, 更唔好亂咁 show off, 柄埋自己就得嘞, 時運高, 睇我唔到, 順利過度






沒有留言:

張貼留言