2011年1月31日

維園年宵花市

前日無啦啦 居居咁番咗半晝工

 
, 成個office 靜英英, (, 廣東話真係傳神, 廣東話萬歲), 下晝 咋咋沖入人群, 感染一吓啲熱鬧氣氛, 因為係臨時決定, 冇帶相機喺身, 用手機拍架咋
  剛睇到今期壹週刊, Money is not everything, 等我續落去先, No money, life has no meaning, , 又幾押韻喎, 唔係為咗佢, 洗鬼今朝11度晨咁早爬起身返工!


 


都係佢最受歡迎




 和氣生財, 但係通常都係為財生氣









  行到中間度啦, 係單邊位嚟嘅, 張祝珊個檔口有位好靚既女學生, 52左右, 好似係mix, 我都畀佢吸引咗埋去幫襯




我買咗呢個, 墊住條腰骨




差不多行到盡頭糖街方向, 6蚊一個都熱熱哋既黃糖仔糕, 勁多紅豆, 唔太甜, 好味!

仲有五代同堂既食品檔口, 不過雞蛋布丁三點先有, 同佢有緣冇份囉

飛機欖, 亞伯都有坐响檔口座陣, 小包$10都有好多粒, 清涼潤喉, !




終於搵到我惟一欣賞佢既地方, 就係嗰份誠意, 唔係錄音播放, 係真人發聲架, 不過點解佢會响啲肉肉中間?





我唔係惜花者, 不過紅紅綠綠, 金金黃黃又幾養眼嘅, 今年啲花一啲都唔貴呀, $20一頭水仙, 兩頭就$38, 可能天氣太凍, 未開花既居多








天后站入口, 背景係栢景台基座既多層停車場













沒有留言:

張貼留言