2013年11月16日

Creative T40 II speakers


2013/11/16 去買咗件玩具!



一早有咗目標架喇,今日有藉口帶佢番屋企咁啫。直衝去 298,一上到二樓,朝思暮想件嘢就喺我眼前!亞 sale屎哥哥正想開口介紹佢個型仔 look,仲未及 hard sale佢內涵,我已經畀錢畀唔切咁款,一早已認定係佢啦。依家啲人食嘢買嘢前都上網做晒 research先,我係現代人嚟加嘛,user manual都 download 咗同研究埋啦。見膠紙無搣過嘅痕跡,機都唔駛佢試。


產品網頁 : http://asia.creative.com/p/speakers/gigaworks-t40-series-ii
用家意見 : http://www.price.com.hk/product.php?p=139371&ct=review

話說上年訂部 DELL機時又 XX痕加配咗張靚咭,at that time因為工種上有啲變動 and is quite down moody,so 咋咋臨去買咗個 Life’s good 芒,but life’s still not that good, so 繼續買買買…影像極之滿意之後,咁梗係仲要將音響器材提升少少先襯得起張咭架啦。

先放响廳試音,機身細細,但係聲夠大之餘亦唔會拆。低音响頭頂出,據聞有設計過架,出嚟嘅效果真係幾唔錯!結果囉喎… 正如某位用家所言,我搵咗佢代替晒廳啲一嚿二嚿,周邊環境當堂清爽晒!


駁手機上網聽歌,唔要佢跟機條線,用自己嗰條,聲音玲瓏通透。


跟住聽蔡琴演唱會DVD,聽CD…都好 OK哩!遲啲的起心肝搵埋條發燒喇叭線出嚟先得。唯一係電視台出嘅聲唔掂,source唔掂就神仙都冇得救!

睇睇吓張單,個店名有啲熟喎,世事就係咁橋,個芒都係幫襯佢哋,唔同場咁啫,比對兩張單,原來爭一個月就一年喇,時光飛逝,time flies,有啲驚,有此去之期不遠矣之感!「去」可以好多解讀。

2013/11/16 朝早又去將一件煩事清理掉,咁更加有藉口要買件嘢嚟慰勞吓自己啦!counter 個小伙子仲煩呀,影印、填表(x N)、攞簽名(x N)、叫亞 head override(x N)、轉 A/C(x N)、足足搞咗成大半粒鐘,再要 say 多句 Thank You!奇,好似冇扣發本票費用五十雞嘅?第二間分行話明要扣個喎!一堆數子,頭都大,算了罷!

噢,重大發現,原來 XX Bank 唔只請退休人士做大堂親善大使,我見有個 teller 都一把年紀。親善從來唔係我個 friend,但係若果星期六做吓 part time teller 都係幾唔錯,退休之後可以諗諗,唔知佢哋十年八年後政策會唔會變呢?

早前接我部份工作嗰個連自己換咗個老頂都唔知喎,「依家亞邊個先係你老細呀!」喺心裡面提佢啫,响呢個場要謹言慎行呀!又難怪佢嘅,佢之前响文明世界生活得太久,佢家陣應該知喇啩!唔係話我自己讚自己,一年前(寫卜好處之一就係叫佢幫我記住一啲日子)睇人家啲反應同對你嘅態度有所改變都估到些少,中晒啦!丟咗啲咩工作畀你負責冇人會同你講,你嘅命由某小撮人決定,亦更加唔須要問你一句,要喺呢啲咁嘅環境底下討生活呢十年八年慣晒啦!

眼見 689 又名「一男子」近日嘅所作所為於我不難明白,但係有樣嘢諗唔明,佢從細到大都係受住港式教育長大仲要留學埋英國,點解啲思想行為可以話變就變?用咩洗粉洗得咁徹底?直頭好似成個腦換咗咁嘅!

其實電視人仲有一個機會,就係當RTXX 開晒台之後,AXX 就可以功成身退,「被放生」指日可待。

又講吓呢個地盤,上年本來諗住好襯只有少少卜友,咁可以令離愁別緒、依依不捨嘅人數減至最少時,將我呢塊靚地(嘔!但講真,自我感覺良好就係啦)由得佢自生自滅,唔再耕耘。但係又因為碰啱嗰陣時做嘢好鬼激氣,要用文字嚟發洩憤怒情緒,又幾 work wor!後嚟發覺咁有咁好,冇包袱,想寫咩就寫咩,可以任性地隨心率性而為。現實生活當中不可能啦,做咩講咩之前要顧及人家感受,顧這顧那,好抑壓。
任性地隨心率性而為 ..."LIKE"爆

好懷念吖烏呢一個設定,求戀期原圖上載,响卜文裡面嘅相片,人家會睇到自動縮細至 540px嘅版本,自己就可以睇番原 resolution 嘅版本。有啲嘢存在响度總覺得佢缺點多多,消失咗之後方才發覺佢原來點好點好 (某某一定唔係囉)。3月煩到家吓,要我一件一件事情去搞定,發覺近嚟額角多咗幾條白頭髮。仲未算,得佢帶協,就連我今年自己份 tax 稅局都未計到數呀,可能會畀稅局…,唔想諗落去。真係好想快啲辦完晒所有嘢唔駛再做走獸(=瘦) and 將所有啲 papers 紥成一綑掉埋一邊。

曉鏡但愁雲鬢改,夜吟應覺月光寒。唔寒唔寒,月朗風輕,爽呀!



Mystery the moon
A hole in the sky
A supernatural nightlight
So full but often right
... Jason Mraz - Bella Luna

2 則留言:

  1. 如你所言,以前會覺得Yblog好多設定不好,如今失去了,又很懷念!!唉!人.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以啲人成日話,唔好冇咗先嚟後悔呀…

      刪除