2015年2月8日

歲月如歌

浮生夢幻,皆為泡影,如露如電,似霧似煙。
在流年裡等待花開,處繁華中守住真淳,於紛蕪中靜養心性。
人的一生總是在不斷地追憶,無論身處怎樣的繁華,擁有多少尊榮,
有時候,一首老歌就可以將我們帶回到過去,重溫那一段似水年華。

夢裡飄零落花知多少 流水年華流不盡淚和笑
為你留一道歲月的痕跡 輕輕把相思拋
流水問紅葉青春有多好 紅葉問白雲什麼叫尋找
你我都是愛流浪的白雲 終究要分東西
遠方有夢夢中有你 你曾帶著我的過去
我曾嚐著你的淚滴 走過不同千萬里
慢慢遠離作夢的年紀 默默把思念分給那四季
歲月會留下寂寞的真情 我們當作回憶

歲月流去無語,卻留下許多有聲之歌,供你我深深回憶。
就讓我們在歌聲中微笑,在溫暖的塵世擁有如花的幸福。



2月2日,Whatsapp發揮了它最偉大功能,把我們這十數個幾乎已35年沒見的人連上了。今晚的飯聚,怎不令人興奮!最期待看看當年只有七、八歲的小朋友,今天會變成甚麼樣子。我找來兩張發黃了的相片,背景是海邊,有人記起應是石澳海灘。席上有人提議我們作同樣的post,排列依足當年的,幾位小朋友依樣的蹲在我們前面,來個2015年版本。

一剪閑雲一溪月,一程山水一年華。
一世浮生一刹那,一樹菩提一煙霞。

人生的終點,不是在山水踏盡時,亦不是在生命結束後,
而是於放下包袱的那一刻。
當你真的放下,縱算一生雲水漂泊,亦可淡若清風,自在安寧。


2月6日朝早畀人召咗入房,仲叫我順手關門添。心諗,呢三幾日人事部兩只進進出出你房開閉門會議,知你將會同我講咩啦,食腦加嘛。而你房對出嗰三行人都知晒啦,仲知得早過我呢個主角添,駛鬼關門咩。(嗰兩只當然唔會只係為我呢一嚿小薯進進出出咁多次啦,發生响自己身上可以講,其他嘢唔方便講嘞。)

好很長的開場白啊,什麼辛苦了這麼多年、什麼人生美好的階段、什麼現在的人生就是你的了,可以 ..又可以.. 都係一d上網search如何調適心態彈出嚟嗰類「行」嘢囉,其實我冇認真聽...OMG,好似有排講咁噃,唔理咁多一屁股坐低先。你應該feel到d,我嘅人生一向都係由我話晒事架啦,搞到從未有嘢驚過。後嚟先醒悟,佢呢大篇說話應該係用嚟安慰佢自己,三數年後用得著。

以上肺噏完再嚟多三大段,仲段段都各有主旨(駛唔駛呀)。得到的回應是4個「係」字,加上很罕見的全程笑面。其實自己知自己事,態度唔好兼夾郁d黑面,多得你容忍我到今日,勉強都算係完滿結束,已經非常感激,其他嘅真係唔駛多講。

但係一想到廿幾年累積落嚟响丟與唔丟之間徘徊掙扎嘅物件,同利用咗公司電腦嚟 back up d自己嘢都要清清清,就當堂笑唔出喇。嘭嘭聲發兩條求救短通訊出去,一秒唔駛就收到回應「幾好丫、唔洗受氣、要食番餐好嘅賀賀佢」唔理好事壞事開心事唔多開心嘅事...outcome 都係「食餐好嘅」,港女所為!尚幸,緣淺情亦淺,要帶走的只有身外物而已。

人的一生有太多的機遇,
無論你選擇哪條路徑行走,都會有擦肩的過客。
在必然的聚散離合裡,這些人,有一天都會離你而去。
緣深緣淺,時光長短,也只在來往之間。

相逢是雲聚,離別是雲散,都不會影響天空的美麗


2月16日晚吔飽飯印印腳,捻起放工前有單好笑嘢:「亞女,講個笑話你聽,好好笑!」、「唔好笑點先?」其實得自己識笑,唔理喇,照講可也:「我就話做到喊啫,有人未做都喊..」, (上年5月我畀亞女話我呢個行為好衰女,佢似亞媽我似佢個女,EQ同處世做人方面)。平日亞媽唔係亂咁呻,我呢份嘢真係好惡哽。上年5月唔理咁多去旅行,喊住要佢解決,唔要積壓晒d嘢等我番嚟做,因日常都應付唔嚟咁濟。結果佢搵咗3條閒友頂,個個叫晒救命,之後雞咁腳搵掟匿。一捻起放工前睇到嘅嗰個畫面,簡直喺心度笑咗出嚟,即場忍笑忍得好很辛苦。

假如生活欺騙了你
不要悲傷,不要心急
憂鬱的日子裡需要鎮靜
相信吧,快樂的日子將會來臨
心兒永遠嚮往著未來
現在卻常是憂鬱
一切都是瞬息
一切都將會過去
而那過去了的
就會成為親切的懷戀。
——普希金(1799~1837)

2 則留言:

  1. 喜歡「相逢是雲聚,離別是雲散,都不會影響天空的美麗」的形容,好有意思!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對!信手從網上找來的佳句,卻異常合適...^^

      刪除