2013年6月12日

La Bon's Cafe

又係食!開心食吓嘢,唔開心更加要食嘢,仲要食好嘢。
咁啲嘢好食定唔好食?好大程度取決於心境。
心境如何?咁究竟開心定唔開心?平常心得喇!

.

灣仔交加里,八十九十後話地埗好難搵。
點會呀,喺以前京都戲院後面之嘛。
京都戲院係乜嚟?知都扮唔知啦!

.


朝早食咗件roll cake飲過咖啡,家陣唯有要杯朱古力啦。
好蝕呀,menu寫住係意大利咖啡嚟!
.

午餐套餐好似都係$89 or $98 咋,另加$18有甜品。
湯同麵包好OK,忌廉湯裡面仲有粒粒唔知乜料,蒜茸包熱辣辣


嚟主菜,硬係人家嗰碟好味啲咁嘅,有人要悍衛佢兜seafood risotto!


今時今日香港地咁嘅價錢,仲想點?原來質素釐定標準會按叫價調節。


一向甜品先係我主菜,呢度啲甜品好出名,果然名不虛傳。
心太軟,~好~好~味~呀~! ~ ~ ! !~ ~ ~!!!
.

呢個端午節只得22-25度,個天灰灰哋但係又冇落雨喎,好正!
吃飽飽搓搓肚腩去買生日禮物,計計吓廳日好似係家父大壽。
佢逢星期四有超豪免費晚餐食,平日佢又要陪人或者有人要陪佢,
唯有係咁意買個wallet 俾佢,喻意佢賺多啲放入去,誠佢所願。
&"Thank You"

仲想提吓呢間百貨公司啲 sale史(s)好到吖,
大大話話纏咗佢半粒鐘,行入倉好幾次,全程笑面,俾完錢仲搭句:-「你好有孝心,買父親節禮物!記得上多一層去客戶服務部處包禮物呀,包得好靚架!」我拎銀包出嚟俾錢嗰陣,佢仲話「妳個包包都好靚喎」,梗係,有眼光!

上一層經過家品電器部,呢處睇吓嗰處摸吓又運吓吉,佢哋都好有耐性一一解答。買定冇買態度一樣咁好,讚x3! (白話有人睇唔明,轉channel)

7:30pm, 一艘龐然巨物從鯉魚門口徐徐現身,剎那間竟有片刻感動。
.

.

當年英國人慧眼發現維多利亞港,今天一座郵輪碼頭來點綴。
而它更是由特區政府管治後的成品,身為香港人,引以為傲。



~ 如此人生 ~

2013/4/21 3pm,三十多年沒見的人,走了千里路遠為的就是要拿得我的手機號碼。打來時還要被正處於亂局中忙於收拾殘局的我,誤以為是白撞電話,語氣差勁之餘還被我「盤了一大餐」。但,那個環境、那份心情,連話亦不想多說!彼此匆匆交代過近況,約定兩個月後再聯絡。

2013/6/8 10am,約定見面的日子到了!既激動、亦很興奮!三十多年了,人生許多個階段亦已經歷過,怎麼說得像走畢全程似的口吻?是我而已,人家的生活還很充實啊,屬於自己的人生才剛開始!對方還說,「我能認得出你來嗎?須要有些什麼作記認嗎?」是啊!分別時那個我,還只是十來歲的面貌,必須把記憶中的印象調整一下,我一再強調。

想寫的,有許多許多....,
但先讓我對這三十多年空白了的歲月知道多一點而令故事更完整才下筆罷!